WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  Twój koszyk WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  szukaj
 Edytorstwo 
 Konkursy 
 Księgarstwo 
 PTWK 
 Szkolenia 
 Technika 
 Prawo 
 Rynek Wydawniczy 
 Targi 
 Linki 

UWAGA!
Książki wysyłamy po wcześniejszym ich opłaceniu.

Wpłaty przyjmujemy na konto:
26 1050 1025 1000 0022 9278 0570

Właściciel konta: Inicjał Andrzej Palacz

UWAGA! Podana CENA książki jest OSTATECZNA (zawiera koszty wysyłki)!


Uwaga! W przypadku kłopotów z zalogowaniem się prosimy o złożenie zamówienia poczta e-mail: wydawca@go2.pl


Dystrybucję hurtową prowadzą firmy: Ateneum, Bookszpan, Dobra 24, Firma Księgarska Jacek Olesiejuk, Motyle Książkowe, Super Siódemka



Nasze książki dostarczamy bezpośrednio do księgarń:


Kazimierz Dolny

Muzeum Nadwiślańskie wKzimierzu Dolnym
Rynek 19


Poznań
Muzeum Narodowe w Poznaniu
al. Marcinkowskiego 9


Puławy
Muzeum Czartoryskich
w Puławach (wybrane pozycje)
ul. Czartoryskich 8
tel. 81 475 45 00


Radom
Księgarnia Literacka
im. W. Gombrowicza
(ul. Żeromskiego 83)
tel. 48 362 36 60

Księgarnia Lucky
ul. Żeromskiego 33
501 506 203
luckyradom@wp.pl


Warszawa

Księgarnia Warszawska
ul. Zielna 39
22 620 12 88
http://www.ksiegarnia-warszawska.pl/
ksiegarnia@ksiegarnia-warszawska.pl

Główna Księgarnia Techniczna
ul. Świętokrzyska 14
tel. 500 193 239

Księgarnia Historyczna Katarzyna Lech
ul. Czerwonego Krzyża 4
www.ksiegarnia.historyczna.com.pl

Zamek Królewski w Warszawie
pl. Zamkowy 4




Aktualności
       rynek wydawniczy
15-09-2019
BIAŁOSTOCKIE ZAKŁADY ŚWIĘTUJĄ SWOJE 75-LECIE
15-09-2019
WROCŁAWSKI DOM LITERATURY ZAPRASZA (17-19.09.2019)
15-09-2019
OTWARCIE NOWEJ KSIĘGARNI W TEATRZE NOWYM
15-09-2019
EDYCJA 2018/2019. WYD. PRODUCTIVE POETRY: "MYLNERYKI:
14-09-2019
EDYCJA 2018/2019. WYDAWNICTWO MG - "OJCIEC, CZYLI O PIERONKU"
14-09-2019
EDYCJA 2018/2019.WYDAWNICTWO MG: "MÓJ OJCIEC, PAWEŁ JASIENICA"
14-09-2019
EDYCJA 2018/2019. WYD. MG - KSIĄŻKA O WODZIE
14-09-2019
FEMALE FORTUNE - WYSTAWA MAŁYCH FORM GRAFICZNYCH W WARSZAWSKIEJ GALERII EKSLIBRISU
14-09-2019
EDYCJA 2018/2019. NDAP - SERIA "WIELKA WOJNA - CODZIENNOŚĆ NIECODZIENNOŚĆ" 
14-09-2019
JESZCZE BOGATSZY PROGRAM. MIĘDZYNARODOWE TARGI KSIĄŻKI W KRAKOWIE®
14-09-2019
LUBLIN NOWĄ STOLICĄ HISTORII
14-09-2019
STUDIUM PTWK: KURS TŁUMACZENIA LITERACKIEGO DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Aktualności
       poligrafia
16-09-2019
NOWY SZEF SPRZEDAŻY MASZYN WĄSKOWSTĘGOWYCH W HEIDELBERG POLSKA
15-09-2019
BIAŁOSTOCKIE ZAKŁADY ŚWIĘTUJĄ SWOJE 75-LECIE
02-09-2019
OMIGRAF - NOWA FIRMA NA RYNKU POLIGRAFICZNYM
23-08-2019
DRUKARNIA FOUR COLORS Z ROZWIĄZANIAMI HEIDELBERGA
20-08-2019
REPROGRAF I GRAFIKUS POŁĄCZYŁY SIŁY
01-08-2019
WARSZTATY CYFROWE HEIDELBERG POLSKA
30-07-2019
RICOH NA POL’and’ROCK
21-07-2019
DRUKARZE O POTRZEBIE ZMIANY MINISTERSTWA ODPOWIEDZIALNEGO ZA POLIGRAFIĘ - PODPISZ PETYCJĘ!
11-06-2019
HEIDELBERG ROZSZERZA SWOJE PORTFOLIO APLIKACJI W CHMURZE
10-06-2019
NOWY GALLUS LABELMASTER W DRUKARNI FLEXODRUK
02-06-2019
KONKURS O NAGRODĘ ZŁOTEGO GRYFA 2019 ROZSTRZYGNIĘTY
30-05-2019
DZIEŃ DRUKARZA W MUZEUM DRUKARSTWA
Karta pozycji


CENA:  86.00 zł

zamów
DZIAŁ -> DESIGN / PORADNIKI

CZYM JEST WZORNICTWO?


Laura Slack


Wydawnictwo: ABE Dom Wydawniczy

Książka ta prezentuje konkretne produkty, umożliwiając dokładne zapoznanie się z procesami projektowania. Jakie są główne aspekty tworzenia produktu, okres jego użytkowania i rynek? Celem tej książki jest ukazanie materialnych i metafizycznych aspektów w projektowaniu produktu.
Wzornictwo przemysłowe to wieloznaczny termin zawierający w sobie projektowanie oświetlenia, mebli, grafikę, modę a także projektowanie przemysłowe. Wraz z komunikacją globalną, ograniczenia percepcji i materii zacierają się. Różnorodność narzuca nowe formy komunikacji, konfrontacji i kreatywności. Zjawisko to widoczne jest w portfoliach różnych projektantów prezentujących odmienne style. Jednakże, wciąż istnieją (i zawsze będą istnieć) wąskie specjalizacje w dziedzinie projektowania produktu.
Czy projektanci to nowa generacja futurologów? Nie, ale powinni znać potrzeby ludzi, umieć odczytać relacje między przeszłością, teraźniejszością a przyszłością, oraz przewidywać zmiany polityczne, społeczne i emocjonalne jakie zachodzą w ich otoczeniu. Rozwój technologii w systemach informacyjnych i logistycznych sprawił, że "globalni sąsiedzi" zbliżyli się do siebie. Projektowanie stało się nową formą ekspresji, zaś produkty - środkiem wymiany. Produkty jako wymienniki tworzą dochód. Postrzeganie designu w biznesie zmieniło się. Jest ono obecnie kluczowym elementem wielkich korporacji. Firmy zauważyły, że inwestowanie w design jest opłacalne. Dokładnie przemyślany produkt może stać się ikoną - wizytówką firmy lub projektanta. Gwarantuje też wyjątkową pozycję na rynku.
Projektowanie produktu dotyczy tworzenia obiektu począwszy od rysunków, szkiców, prototypów lub modeli, poprzez fazę produkcji, logistyki, aż po dystrybucję. Produkty są projektowane zgodnie z określonymi wartościami wyznaczonymi przez projektanta, klienta lub końcowego użytkownika. Produkt "istnieje" dopóki moda lub postęp technologiczny nie narzucą nam nowego kryterium wyboru. Jak można tworzyć w sposób bardziej innowacyjny i odważny uwzględniając jednocześnie oczekiwania użytkowników?
Produkty określają naszą pozycję społeczną. Może prowadzić to do manipulowania kontekstem społecznym produktu. Obecnie możliwości wyboru są nieograniczone. Jak, wobec tego, ulepszyć istniejący przedmiot lub zaoferować coś nowego?
W obliczu globalizacji i nowych technologii, twórcy powinni na nowo zastanowić się nad pytaniem "czym jest wzornictwo? Na kim spoczywa odpowiedzialność za projektowanie przyszłości i spełnianie naszych oczekiwań?"

Laura Slack







ISBN 978-83-922797-6-1
70x120 mm, s. 256, kolor, okładka miękka

SPIS TREŚCI



[ Poleć znajomym tę pozycję ]

Portal www.wydawca.com.pl., miesięcznik ,,Wydawca"; Księgarnia Branżowa [ więcej ›› ]

Konkursy | Organizacje | PTWK | Poligrafia | Prawo | Promocje | Szkolenia | Targi | Linki | Książki | Antykwariat | Czasopismo