WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  Twój koszyk WYDAWCA. Portal Rynku Wydawniczego
  szukaj
 Edytorstwo 
 Konkursy 
 Księgarstwo 
 PTWK 
 Szkolenia 
 Technika 
 Prawo 
 Rynek Wydawniczy 
 Targi 
 Linki 

UWAGA!
Książki wysyłamy po wcześniejszym ich opłaceniu.

Wpłaty przyjmujemy na konto:
26 1050 1025 1000 0022 9278 0570

Właściciel konta: Inicjał Andrzej Palacz

UWAGA! Podana CENA książki jest OSTATECZNA (zawiera koszty wysyłki)!


Uwaga! W przypadku kłopotów z zalogowaniem się prosimy o złożenie zamówienia poczta e-mail: wydawca@go2.pl


Dystrybucję hurtową prowadzą firmy: Ateneum, Bookszpan, Dobra 24, Firma Księgarska Jacek Olesiejuk, Motyle Książkowe, Super Siódemka



Nasze książki dostarczamy bezpośrednio do księgarń:


Kazimierz Dolny

Muzeum Nadwiślańskie wKzimierzu Dolnym
Rynek 19


Poznań
Muzeum Narodowe w Poznaniu
al. Marcinkowskiego 9


Puławy
Muzeum Czartoryskich
w Puławach (wybrane pozycje)
ul. Czartoryskich 8
tel. 81 475 45 00


Radom
Księgarnia Literacka
im. W. Gombrowicza
(ul. Żeromskiego 83)
tel. 48 362 36 60

Księgarnia Lucky
ul. Żeromskiego 33
501 506 203
luckyradom@wp.pl


Warszawa

Księgarnia Warszawska
ul. Zielna 39
22 620 12 88
http://www.ksiegarnia-warszawska.pl/
ksiegarnia@ksiegarnia-warszawska.pl

Główna Księgarnia Techniczna
ul. Świętokrzyska 14
tel. 500 193 239

Księgarnia Historyczna Katarzyna Lech
ul. Czerwonego Krzyża 4
www.ksiegarnia.historyczna.com.pl

Zamek Królewski w Warszawie
pl. Zamkowy 4




Aktualności
       rynek wydawniczy
19-04-2019
NAGRODA IM. WISŁAWY SZYMBORSKIEJ - NOMINACJE
19-04-2019
SEKRETNE ŻYCIE KSIĄŻEK!
18-04-2019
LAUR IM. JOANNY I JANA KULMÓW
17-04-2019
FRANCUSCY WYDAWCY WSPIERAJĄ ODBUDOWĘ NOTRE-DAME
17-04-2019
ANDRZEJ KURZ UHONOROWANY
17-04-2019
PRENUMERATA "WYDAWCY" W 2019 ROKU
16-04-2019
NAJLEPSZA POWIEŚĆ KRYMINALNA 2018 ROKU WYBRANA
15-04-2019
RUMUNIA GOŚCIEM HONOROWYM WARSZAWSKICH TARGÓW KSIĄŻKI
14-04-2019
NA WĘGRZECH PADŁ REKORD W RECYTOWANIU WIERSZY
14-04-2019
NAGRODA PREZYDENTA GDAŃSKA ZA TWÓRCZOŚĆ TRANSLATORSKĄ
13-04-2019
POŻEGNALIŚMY KRYSTYNĘ REGULSKĄ
13-04-2019
CENTRUM OCHRONY DZIEDZICTWA ERNESTA HEMINGWAYA

Aktualności
       poligrafia
08-04-2019
RANKING POLSKICH DRUKARŃ DZIEŁOWYCH 2018/2019
08-04-2019
XLI POLIGRAFICZNE KONFRONTACJE – PODSUMOWANIE
08-04-2019
NOWE INWESTYCJE CENTRUM POLIGRAFII
08-04-2019
VERSAFIRE EP FIRMY HEIDELBERG W DRUKARNI PROFES
15-03-2019
SEKCJA POLIGRAFÓW SIMP WSPIERA MDW
19-02-2019
„COLOR MANAGEMENT W TEORII I PRAKTYCE" - SEMIANARIUM PODCZAS POZNAŃSKICH TARGÓW KSIĄŻKI
14-02-2019
XLI POLIGRAFICZNE KONFRONTACJE
07-02-2019
NOWY PAPIER W OFERCIE ARCTIC PAPER
31-01-2019
FOLDRUK MEDIA INWESTUJE W TECHNOLOGIE HEIDELBERGA
22-01-2019
ZŁOTE GRYFY 2019
30-12-2018
KSIĄŻKOWY KALENDARZ OPOLGRAFU 2019
12-12-2018
ŚWIĄTECZNY PREZENT OD OPOLGRAFU
Karta pozycji


CENA:  30.00 zł

zamów
DZIAŁ -> MARKETING

REKLAMA JAKO SZTUKA POWTÓRZEŃ
(Uwaga - okładka nieznacznie uszkodzona)


Anna Ryłko-Kurpiewska


Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dostrzec, podążając za poszczególnymi etapami analizy. […] Książka powinna stać się lekturą na kierunkach studiów językoznawczych, kulturoznawczych, dziennikarskich i z zakresu komunikacji społecznej. Powinna także znaleźć zastosowanie w praktycznych działaniach z zakresu marketingu i promocji. Dr hab. Teresa Sasińska-Klas, prof. nadzw. UJ Dr Anna Ryłko-Kurpiewska jest specjalistką z zakresu języka reklamy, wykładowcą akademickim związanym z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna od momentu jego powstania na Uniwersytecie Gdańskim. Kieruje specjalnością reklama i public relations oraz Podyplomowymi Studiami Reklama i Marketing Medialny. Pomysłodawczyni i członkini kapituły konkursu Medi@stery (na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach) oraz członkini kapituły międzynarodowego konkursu „Literacki Debiut Roku”. Członkini Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Redaktorka kilku monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach, autorka książki „Dzieci jako odbiorcy reklamy telewizyjnej” oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych poświęconych reklamie. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów.


ISBN 978-83-8083-202-2
160x240 stron 470, mm, oprawa twarda



[ Poleć znajomym tę pozycję ]

Portal www.wydawca.com.pl., miesięcznik ,,Wydawca"; Księgarnia Branżowa [ więcej ›› ]

Konkursy | Organizacje | PTWK | Poligrafia | Prawo | Promocje | Szkolenia | Targi | Linki | Książki | Antykwariat | Czasopismo